Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

sugarbreakfast

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Att lite snor kan förstöra så mkt. Min stackars lilla Jack har börjat snora igen :( Att så fort man träffar andra små söta fina barn så blir han snorig på direkten! Men inte konstigt att när alla barn ska ha samma leksak i munnen xD Får hoppas på att det ändast är lite snuva och inget mer. Orkar verkligen inte med sömnlösa nätter mer. 
Nu har han äntligen kommit till ro och sover lite då jag hoppas på att han blir något piggare och vill äta lite, Skönt att han inte har feber iaf!
I dag ska vi ju besöka ett dagis för att se om han ska börja där till hösten, kanske blir att man får åka dit själv om han fortfarande är smågrinig och trött. Typiskt när man har planerat ngt <3
 
Så i dag kunde jag äta frukost i lungn och ro med lite extra socker då jag behöver den extra sockerkicken så man blir något sånär människa!
 
Bananpannkaka med nutella
 
♡Elin♡
Skrivet: 2015-04-22,  kl. 12:31:32 Blogg:  http://elinbjorkander.com

Åh, vad gott! :D

Svar: Det satt inte helt fel :)
Hanna Lenngren

♡FrökenTV, bloggen om tv och film♡
Skrivet: 2015-04-22,  kl. 16:14:28 Blogg:  http://efji.blogg.se/

mums

Svar: oja <3 :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design