Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Att lägga energin på rätt saker

Skrivet:    ·  "Bosse", Familj, Photo, Vardag
Härligt att man kan vara ute i fina vädret! Tur att man har en lekplats en bit bort nu när man bor i lägenhet, är ju annars van vid att bo i skogen och ha hela naturen runt sig, men man får ju bara anpassa sig ;)

Annars har det vart en dag inne då jag har fixat och krånglat med detta jäkla internet som jag blir helt frustrerad på. Tur att jag inte tog beslutet att kasta datorn i väggen förut, men det var nära. Blir ju så förbannad! Men efter många samtal och TVÅ gubbar som varit här i omgångar så ska de nu även skicka ut en tekniker... aja, gött att man får kompensation för det här! Det positiva med detta att jag får lära mig att ta tag i sådant här och känna att jag klarar av att vara självständig. Men det negativa är att det tar för mycket energi som jag vill lägga på något annat som är mycket roligare. Men nu hoppas man på det bästa. Man är ju rätt så beroende at internet i dag tyvärr!

Men det var skönt att vi kom ut i dag fast det var lite blåsigt, men det hindrade inte oss från att gunga och leka i sandlådan lite. Nu sover han så gott i vagnen sen 2 timmar tbx, så kanske får hämta honom snart innan det är dags för natten haha!

 
 
 
 
♡Leyla Andersson♡
Skrivet: 2015-04-16,  kl. 22:17:49 Blogg:  http://leylaandersson.blogg.se/

Men gu vilken sötnos och fina bilder :) in o kika på min nya blogg om du vill? Svägerskan anna kubel propsa på att jag skulle starta en :)

Svar: Tack så mycket. Roligt att du tycker de :D Du tar själv fina bilder och roligt att du är med på Blogg.ses framsida :D
Hanna Lenngren

♡Leyla Andersson♡
Skrivet: 2015-04-17,  kl. 20:51:36 Blogg:  http://leylaandersson.blogg.se/

Tack ♡ ja jag blev jätteglad :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design