Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Morsdagfirande!

Skrivet:    ·  Vardag
God morgon! Har inte äns hunnit ätit frukost än, sitter med lillpojken och ammar så min får helt enkelt vänta ;) Sedan får det bli en prommenad i det fina vädret vi har även i dag :)
Passa på att göra ett litet innlägg om gårdagen då det var mors-dag och val till EU när plutten matas.
 
Vi köpte med lite blommor och hälsade på Rickards familj med grillat och fika :) Sedan köpte vi ytterliggare lite blommor och åkte hem till min familj och fika lite till :)
Glömde helt av att jag själv är mamma xD Men fick ju så mkt gott fika och fick vara med släkt och "Bosse", så jag är helnöjd! :D
 
Valet till EU var ju inte så svårt... Men ser i dag att SD har gått upp i röster riktigt bra här omkring... ngt chockad!!! Förstår mig inte på detta riktigt!
 
 
Plutten har på sig lite nya kläder oxå :) Lite fin ska han allt vara när man åker bort .)
Här sitter han och myser hos mormor (som dock inte ville vara med på kort på bloggen) :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design