Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min dag

Skrivet:    ·  Inredning, Vardag
Ja nu är jag proppmätt på tårta iaf :) Supergod tårta som vännerna hade med sig!
Fick även en jätte gullig present oxå <3 En fin låda som stod Nappar på :) Bara att fylla på då ;)
Bra slut på födelsedagen :)
 
Vill även tacka de jag inte hunnit tacka på fb, sms och allt vad de heter som har grattat mig i dag! <3
Dagen har vart bra och lugn och ingen bebis har de blivet. Dagen är ju inte slut än iofs.. Men har inte kännt av några värka så på den frontet så är det heeeelt lungt. Ja, kanske för lungt.... vart lite orolig under dagen eftesom det inte har rört sig lika mkt där inne som de brukar. Om det inte händer ngt snart så kanske man borde ringa in och kolla av?
 
Men men.. I går fick jag även en fin lyckta av moster som nu får pryda lite fint i köken så länge. Passar verkligen bra här inne.
Ni ska få se mer hur vi bor senare när vi kommit iordning lite mer och så :)
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design