Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kroppen efter förlossningen...2 veckor!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Ja i morgon har då 2 veckor gått efter förlossningen. Helt sjukt vad fort det har gått :O!!!
I morgon är min lille plutt redan 2 veckor! I dag så var även BVC på besök och skulle göra lite kontroller. Han har redan gått upp till sin födelsevikt och lite till. Hon sa att en del tar det ca 3 vekor innan de når sin vikt. Så min lille grabb sköter sig mer än fint med andra ord :)
 
Hur går det men min egna vikt då? Jo, nu ligger jag på 68 kg. Alltså tappat 3 kg på en vecka med lite promenader :)
Sen får jag erkänna att jag är lite slarvig med maten. Men man glömmer helt bort att äta när man ska passa "bosse". Hinner knappt laga mat heller xD Blir att man häver i sig lite yoghurt och tar ngn frukt. Men såklart så måste jag bli bättre på denna delen. Måste bara hitta rutinen först ;)
 
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-05-28,  kl. 19:06:59

har du tänkt på att internet lagrar allt, känns det bra att bosse och hans vänner kanske kommer se dessa bilder när han blir stor?

Svar: Jag tro att min lille bosse kommer att se mig i underkläder en hel del av sin uppväxt om det är det du menar :) Kanske ska sätta på mig bikini nästa gång så kanske det blir bättre? Hanns vänner kommer ju säkert att se mig i bikini på stranden på senare år ändå!
Hanna Lenngren

♡Johanna♡
Skrivet: 2014-05-28,  kl. 19:48:20

Vad sägs om att den modiga anonyma människan tar o fokuserar på sitt eget liv ist? Herre gud, personligen ser jag inget som kan vara stötande i den bilden och om du gör det kanske du borde fundera på att 1) inte lägga dig i. Eller 2) ta en öppen diskussion med hanna face to face!? Så bittert!

♡Frida lenngren ♡
Skrivet: 2014-05-31,  kl. 17:28:04

Asså herregud! Slår vad om att du väger 100kg och skämmas över din fula äckliga kropp. Jävla bitterfitta. (till anonym)

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-06-06,  kl. 11:44:44

vad är skillnaden med att stå i en bikini eller Bh&trosa, den enda skillnaden jag kan komma på är materialet i kläderna. Jag tycker inte folk ska bry sig så mycket, passar det inte behöver man inte läsa din blogg. Lycka till med "Bosse"
//Sandra

Svar: Tack så mkt :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design