Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kroppen efter förlossningen...

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Såhär ser man ut då en vecka efter förlossningen. Vägde ca 75 innan förlossningen och väger nu ca 71 kg.
Så om jag då ska få bort alla extra kilon ja laggt på mig så ska jag då få bort 10 kg! 
 
Det får bli långa promenader i början och lite gymnastik övningar som man fick med i ett häfte hem så att man kommer i form och stärker upp alla muskler igen!.
Gillar verkligen inte att se ut såhär, men det får man ju leva med!
 
Sedan hoppas jag på att snart få ut och springa. Kanske blir i slutet av sommaren :)))
 
 
 
 
 
♡johanna ♡
Skrivet: 2014-05-23,  kl. 15:08:01

I mina ögon är du peeeeerfekt!! :)

Svar: Åå tack fining :)
Hanna Lenngren

♡Nathalie♡
Skrivet: 2014-05-23,  kl. 21:09:32 Blogg:  http://exa.blogg.se

Det är såååå värt att amma även om det är lite jobbigt i början. Jag hade förlorat alla mammakilo efter 2 månader utan träning, nu efter 4 månader ligger jag på 2 kilo mindre än när jag blev gravid. Brösten är ju lättare att rätta till sen om man nu är orolig för det :)

Svar: Ja det är lite krångligt i början och gör lite ont. Men jag tänker absolut fortsätta med ammandet. Man kommer ju in i rutin efter ett tag :)Å vad skönt för dej :) Jo ja hoppas på att få min normala vikt snart, fast att det kommer ta tid. Men nu när det är sommar vill man ju ända se rätt fräsch ut på stranden haha :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design