Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Esc mys!

Skrivet:    ·  Vardag
Under Lördagen så for jag ocg Rickard hem till hanns familj för att grilla lite. Fick även lite glass och present eftersom jag då fyller år i dag :)
 
Fick med oss hem denna lilla dam (Rickard syster) för Esc mys med frukt och massa godis. Det gillades ;)
Och lillebror fick stanna hemma den stackarn. Han ville oxå sova över, men får vänta tills han blir lite större :)
 
Såååå... VAd tycker ni om vinnaren Chiquita Wurst? EN del tycker ju att han vann för låten /songen och en del tycker att han vann för den politiska delen.
 
Men jag tycker allt att han är en värdig vinnare för låten var verkligen bra och hanns röst var enastående om man jämförde med de andras!

Väldigt kull att Sanna Nilsen kom 3:a! Hoppades på andra platts, men detta var ju inte fy skamm heller :)
 
Men nu så får jag avrunda detta inlägg då Rickard vänner kom hit nu. Ska fira mig lite med tacopaj och tårta ;)
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design