Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jobb, Fika och Bebis

Skrivet:    ·  Bebis i magen, Fashion, Vardag
Ja då åker man snart och jobbar som man blev inringd till i dag :) Efter blir det Pims med mina tjejor <3
Nu ska jag bara komma på vad jag ska äta inna jobbet oxå -.- Blir ju ingen lunchrast för mig när man bara jobbar 4 timmar! Men det är soft ändå :)
 
Bebisen växer och mår bara fint efter vi vart på Mvc i Tisdags :) Redan inne i V.34 (33+2) :O

 
 
 
♡Zarah Joling♡
Skrivet: 2014-03-28,  kl. 18:48:17 Blogg:  http://zarahjoling.blo.gg/

Med tanke på inlägget du skrev precis så ska du veta att du är minst lika fin och vacker nu som du var då! :) Kram Hoppas allting går bra med bebisen!

Svar: Tack så mkt vännen :) Jo med tanke på att jag är gravid så ska jag nog inte klaga på hur jag ser ut nu, men vill bara tillbaka till mitt naturliga jag igen :) Ja det ska nog gå så bra så <3 Kram kram!
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design