Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kroppen efter förlossningen, 4 veckor

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Nu har vi allt ändrat dyngsrytmen lite.. Nu går vi upp vid 8 ist för 10 tydligen. Jaja, lika bra att lillen får upp mig i tid. Hinner ju som sagt lite mer på dagarna då och att man kanske hinner att ta en liten powernap.
 
I dag på schemat står Bvc kontroll. Gossen är ju redan 4 veckor i dag :D Tror säkert att han väger runt 3500g nu, så mkt han äter haha!
 
Och nu efter 4 veckor ser min kropp ut såhär. Magen har väl dratt ihop sig lite, men jag kan fortfarande inte få på mig mina byxor... Får räkna med tights ett tag till tror jag! 
Men jag ser till att få motion varje dag och skippa all skitmat. Då ska jag nog komma i mina kläder inom kort. Onödigt att köpa en ny garderob..
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design