Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Få ditt hår att växa 6X snabbare!

Skrivet:    ·  Huskurer & Tips, Skönhet
... eller mer! Ja, de beror på hur ofta man använder sig av denna kuren mot hårväxten!
Igenomsnitt växer håret ca 1 cm i månaden, men om man gör denna kuren varannan dag så kan ditt hår växa hela 10 cm på en månad! Helt otroligt!
 
Funkar verkligen detta då?
Jajjemen! Jag har nu testat detta i ca 2-3 månader. Jag har ju slarvat lite eftersom det har vart mkt just nu med flytt och såklart så hinner man inte så mkt när lillen kom till världen :) <3
 
Men det som behövs är ändast RICIN olja och vanlig OLIV olja, Jag blanda 2/3 RICIN men 1/3 OLIV.
Massera in detta i hårbotten ordenligt, desto mer man masserar desto bättre är det. Låt värka i någon timma och sedan durcha ur det.
 
Här ser ni en "före" bild. Ja... denna bilden togs efter ca 2 veckor efter jag började använda detta. Men kan säga redan nu att mitt hår har växt en hel del. Efterbild får ni se om någon månad då jag tänker börja använda detta flitigt igen. Alltså ca 3 ggr i veckan, beroende på vad jag hinner ;)
På bilden ser ni även att jag har inte slingat håret på över ett år nu.. därför är det orange. Men håret har blivet så mkt tjockare och bättre! Bara att forsätta att hålla net naturligt!
 
 
 
 

 
 
 
♡Moa♡
Skrivet: 2014-06-30,  kl. 18:06:51

Man masserar in det i hårbotten? :-)

Svar: Ja precis :) Kanske skulle skrivet de tydligare haha! Får nog ta och ändra på de ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design