Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tjockisen i skidbacken?

Skrivet:    ·  Bebis i magen, Vardag
Tog kanske liiiiite mycket swetchilli i pyttipannan... Jupp, de gjorde jag! Bränner ju i hela munnen!

Så vad händer i dag då? Jo ska iväg och simma strax nu när jag äntligen har grävt fran en bikini som passar. Hade ju lite stärre brös för några år sedan som jag tränade bort :( Men nu kan jag använda den bikinin iaf ;)

Ikväll blir det att jag och Rickard åker till David och hanns vänner för att planera lite mer om skidresan som ska göras om 2 veckor :D Hoppas bara att mina skidkläder passar... Fast jag funderar fortfarande på om det är så smart att åka skidor när man är gravid? Någon som vet???
Ska ju såklart ta de lungt o köra på gröna och blåa backar i så fall. Aja, vi får se ;)
 
 
♡Isabella♡
Skrivet: 2014-01-21,  kl. 13:44:16

Hej. Kul med skidåkning men inget att rek, med din vackra mage! Tänk om du ramlar eller om någon åker på dig? Ta hand om dig! Kram

Svar: Hej. Ja, det är just vad jag funderar på.. Men eftersom man redan betalt för skidor och allt så känns det ju att man ändå måste åka lite. Men jag får helt enkelt kolla in backarna först, och hur mycket folk det är. Åker ju som tur är innan sportlovet :)Annars får de bli långa promenader och basta :)
Hanna Lenngren

♡Hanna♡
Skrivet: 2014-01-21,  kl. 16:58:22 Blogg:  http://fruedholm.se

Äsch då! Jag tror faktiskt det värsta hade varit för foglossningar och sånt. Men om du inte har problem med det än så är det ju bara att ta det försiktigt :) Jag hade definitivt kört (men tagit det lugnare än vanligt) - det handlar ju bara om att anpassa sig efter situationen. Och skidåkning är himla kul så passa på! Himla mysigt att magen vuxit så mycket nu förresten.

Svar: Ne jag känner inte av foglossningar så mycket. Jo, jag är grymt sugen på att åka. Så jag ska allt ge ett försök till de (om inte barnmorskan säger något annat).Ja den växer ganska så fort nu känner jag :D Mysigt <3
Hanna Lenngren

♡Cecilia | Hårdrockande feminist♡
Skrivet: 2014-01-22,  kl. 20:04:35 Blogg:  http://calatalo.blogg.se

Fin mage :)

Svar: Tack så mycket :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design