Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Rotat fram barndommen

Skrivet:    ·  Bebis stuff
Så snuttinytt små babid skläder :) Fanns så mycket som man kände igen som lillebrorsan hade sen liten och även små söta tjejkläder som bla jag hade.
Behöver nog inte köpa så mycket kläder... fast alltis kul med något nytt deklart!
Nu är det ju lite jobbigt eftersom jag både får ta tjej och kill kläder.. Så blir ju dubbelt upp lixom! Just n har jag sammlat på mig två stora plastbackar med kläder, och det finns såååå mycket mer att gå igenom. Ja herre gud!
 
Här är några favoriter som jag tyckte extra mycket om. Nu är ju de lite skrynkliga och så eftersom de legat nerpackat xD:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design