Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nu passar det att komma!

Skrivet:    ·  Vardag
Visst! Har längtat efter snön, det har jag... Men att det skulle komma sådana flingor i ping pong storlek var inte kul att åka hem i efter jobbet nu när det är mörkt osv... Är rätt glad över att jag kunde ta mig ända hem! Såg kanske ca 5 m framför bilen och det gick 50km/h på 26:an hem. Satt bokstavligen med facet upptryckt i framrutan hela vägen xD
Fast det som förvånade mig mest var nog att det var ju inget tecket på snö hemma... De kommer väl under natten ist ;)
 
Men det var sjukt gött att komma in i värmen och sätta sig framför brasan med en kopp te och mamma nybakta russin bröd som luktade i hela huset! Så nu får snön gärna komma när man sitter inne och myser framför tv:n :)

I morgon blir det ingen sovmorgon heller, då blir det att kika i Lidköping med mamma som var planerat i dag egentligen. Men hoppas man hittar lite fynd ;) Får endast köpa det nödvändigaste nu känner jag! spciellt BH och långa linnen... 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design