Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kvällsro

Skrivet:    ·  Vardag
Wohooo! Ja detta kallar jag verkligen bra kvalité på bilden! Blev lite ledsen faktiskt när jag äntligen skulle hämta ut mitt paket som har kommit enligt mailen. Men hepp. Paketet fanns inte i affären, skulle återkomma i morgon. 
Vill ja min kamera nu så slipper jag denna skit kvalite så fort det bli lite mörkt i rummet! jaja.. ska vara glad om jag får den innan skidresan :)

Annars har det vart en dag med ränsning av bebiskläder och ett besök hos farmor som för övrigt har stickat världen sötaste bebiskofta och ytte pytte strumpor. Hon är bara bärst! <3
 
Men nu blir det en lugn kväll med tidningsläsande (som inte blivit av på år och dar) Och choklad såklart!
Har inte haft något vidare sötsug, (som tur är) Men en chokladbit sitte fint just nu!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design