Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hallon-pannacotta

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Vardag
Jaha... här sitter jag på kvällskvisten och mumsar i mig min efterrätt från igår som jag inte åt upp! Inte så bra med så mycket grädde och sött när man mår lite illa. Tror jag käkade mig proppmätt på tacopajen faktiskt!
Ja, det är ju bättre än dessa sötsaker iaf ;)

Men nu är jag själv igen efter att Rickard har åkt hem. Nackdelen med att man inte bor i hop och att man måste vara ifrån varandra på vardagarna då man jobbar, eller ja... han i detta läget just nu. Jag får ju nöja mig med helgjobb lite då och då, det passar ju perfekt? Inte alls faktiskt.. 
Men det ska bli så förbaskat skönt att hitta ett eget ställe snart. Är lite brådis nu känner jag.
Fast då kommer jag säkert gnälla på att han jobbar sena dagar och ibland vissa helger och ändå inte kunna vara tillräckligt med varandra.. Ja, alltid är det något :)
 
Att man aldrig är nöjd lixom? Som just nu... Visst, pannacottan var god med hallonsmak och mintchokladtoffe och allt, men nu när det är slut mår jag sådära illa igen. MAN SKA INTE ÄTA SÖTSAKER INNAN LÄGGDAGS! Men det gör jag som en vana just nu.
Ååå jag känner ändå för att äta MER. Typ en macka skulle ju sitta fint! Som man säger: Äta tills man spyr!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design