Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Första boken <3

Skrivet:    ·  Bebis stuff
Jag och Rickard hittade gulligaste barnboken, så var bara tvungen att köpa den redan nu :) Innuti var det som en scrapbooking bok så det fans mycket plats för foton och mycket skrivande :D
 
 
 
 
♡Ehlin♡
Skrivet: 2014-01-22,  kl. 23:18:59 Blogg:  http://www.forsdal.blogg.se

Den där har jag också! Funderar på att köpa 2 till IFALL dom tar slut i butik. :)

Svar: Ja den här var så himla söt och den var mycket roligare än de andra jag kollade i :)Haha ja, det kanske är smart att göra ;)
Hanna Lenngren

♡Ehlin♡
Skrivet: 2014-01-24,  kl. 10:39:55 Blogg:  http://www.forsdal.blogg.se

Ne eller hur! Man vet ju aldrig. ;) Och jag tänkte att fler än 3 barn blir det nog inte i denna familjen. Hur många barn vill du ha tror du? ;D

Svar: Haha ne precis :) Ja 3 är ju ett bra tal så att säga, men jag kan faktiskt tänka mig någon mer om jag känner att detta kommer att gå bra :D
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design