Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Okej att ljuga?

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Vardag
Gud vad skönt! Visst, det är väl inte så komplicerat att söka lite jobb, men gör ju alltid de i siste sekund. AF vill ju nu mera att vi skickar in en aktivitetsrapport på alla jobb så att de ser att vi är aktiva. 
Jag känner att jag måste forstätta vara med där till jag blir mamma ledig för de extra pengarna man får. Extrajobb på stadium räcker inte i längden lixom.
Så nu har jag suttit och hittat 3 jobb som jag sökt. Och för första gången så VILL jag faktiskt ha dessa jobb :( Men så blir de ju inte. Känns även dumt att man typ "ljuger" för arbetsgivaren att man KAN ta jobbet! Får ju inte skriva att jag är med barn i brevet för AF...
 
Men men. Nu ligger mina små bakelse och väntar på att bli ganerade med lite gottigt som blåbär o mm.
Blir perfekt alla hjärtans dag bakelse ska du se ;)
Bilder på bakverket kommer senare under kvällen eller i morgon. Har lite fullt upp. Vill ju kuna slappna av nu ikväll och i morgon blir de jobb och sedan kalas på kvällen.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design