Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Just me

Skrivet:    ·  Vardag
Tycker ni att årets mello är bättre än förra året?
Lite tveksamt faktiskt... har inte vart en låt än som jag verkligen har fastnat för.. men det kanske kommer!
Måste bara hälsa till mina syskon om de nu läser detta inlägg! De jobbar där borta just nu, och de har säkert skit kul!! Önskar att jag kunde vara med dom, skulle ju vara suveränt!
 
Annars har det vart en vanlig dag på jobbet och efter gav jag mig till morfar för kalas! Får säga att det blir ganska mycket firande nu när nästan hela släkten fyller år under våren. Gäller att hålla sig till lagom prtioner, annars kommer jag ytterligare gå upp 10+ xD
 
På tal om kalas så blir det att fira Rickard i morgon som fyller 20! Så då blir det påt igen haha xD
Sedan är det på tiden nu att våra föräldrar träffas oxå. Att de inte har blivit av än lixom? Hallå.. vi ska ha barn snart! xD Detta blir säker skitbra!
 
Puss puss och god natt <3
 
 
 
♡Isabelle Johansson♡
Skrivet: 2014-02-15,  kl. 22:06:31 Blogg:  http://iisabellej.blogg.se

fin blogg kolla gärna in min!

Svar: Tack :) Ja de hade du oxå får ja säga :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design