Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mycket att ordna innan BF!

Skrivet:    ·  Bebis i magen, Vardag
Då har man tjaffsat lite med försäkringskassan denna morgonen då!
Ne hon var faktiskt väldigt trevlig och rar den lilla tanten jag fick prata med :)
Strula lite när jag skulle ansöka om föräldrarpenning nu när jag har gjor de första stegen med att skicka in (gravid)/moderskapsintyg och även fixat med arbetsgivaren om årsinkomst uppgifter.
Så det sista steget var att själva ansöka om Fp med gick då inte eftersom "barnet inte ännu är fött".
Men man ska ju söka om detta i god tid... men då var det som så att FK hade glömt att registrera självaste moderskapsintygen fast jag lämnade in de i Januari. Aja, nu är det iaf registrerat och ansökningen är klar :D
Nu får jag bara vänta i någon månad innan jag får besked om att allt är godkänt. Känner att det är precis på pinnen, men nu kan jag iaf inget mer göra :)
 
I dag ska även jag och Rickard på föresläsning på KSS om förslossningen (tror jag iaf) xD Stod bara någon "inspirationsföreläsning" så antar att det kan va något sådant eftersom det är på KSS :)
 
Ja nu växer magen riktigt ordentligt! Redan inne i vecka 35 (34+1). Syns det?
De flesta blir helt chockade när de får reda på att det bara är 1 och en halv månad kvar. "Va?? Du är ju inte alls stor!" 
Haha, väldigt tacksam över att man inte har blivet större än vad man är med tanke på att jag tycker att detta redan är för tungt att bära omkring på xD
 
Har ju inte blivit så stor på bredden så syns inte direkt att jag är gravid varken bakifrån eller frammifrån direkt som ni ser ;)
 
♡isabella♡
Skrivet: 2014-04-02,  kl. 13:33:06

Du är jätte vacker med lilla magen! Stort grattis till er vad roligt med en liten. Stor kram!

Svar: Tack Isabella :D Ja det ska verkligen bli roligt detta <3 Kram kram!
Hanna Lenngren

♡Frida♡
Skrivet: 2014-04-04,  kl. 07:48:51 Blogg:  http://www.nattstad.se/flenngren

ååå fina bebisen <3.
Love you!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design