Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Värsta morgonkicken ever!!!

Skrivet:    ·  Vardag
Ja i dag kan man säga att man är vaken! Trodde jag skulle dö ett tag påväg till skolan.
Var ju en poliskontroll precis innan man körde in i skövde. och såklart så vinkade dem in mej! Jag bara shit!!! Allt bara snurra i huvet. "har jag med mej körkortet?" Jo, det har jag ju alltid lixom. men ändå blir man så misstänksam mot sig själv. Sen var det även blåskotroll oxå. Jag bara satt där och hoppades på att det skulle lysa grönt FAST jag vet att jag är helt toltalt nyter! Fick värsta adrenalinkicken och trodde att detta var sista dagen i friheten! Ne, men alltså kännslan av att bli stoppad av en polis är ingen hitt xD Men jag överlevde och var helt klart godkänd för att köra vidare :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design