Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tutti frutti och Äpple macarons!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Ja men för att vara första gången med macarons så blev jag helt klart nöjd men mina fina små kakor :)
Har ju hört en alla adnra som gör dessa att i börjad blir det skit av allt xD Men nästa gång vill jag nog få dom mera flyffiga eller vad man kan säga, dom blev en aning lite för platta. Smeten var nog lite för lös. MEn annars tycker jag at dom blev skit fina. Har inte smakat på dem än, men familjen har tydligen gjord de, så tutti fruttin blev favoriten hörde jag :)
 
Så är det någon som vill komma hem och fika med mig? :)
 
 
 
 
♡fanny♡
Skrivet: 2013-09-16,  kl. 13:48:09 Blogg:  http://fannysdag.blogg.se

Hej!
Jag har startat upp en ny blogg, vill du kanske kika in, lämna en kommentar eller någonting? :)
kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design