Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag är faktiskt bra!

Skrivet:    ·  Familj
I dag var det ingen vidare att vakna. Framförallt inte när man har haft världens mardröm... Var instängd i ett hus fullt med vatten med säkert 20 pers och det ända vi levde på var rötten fisk! Minns att man kunde simma hur långt som helst i det husen, man såg till och med horisonten! Men iaf så blev alla så galna så de tog fiskyxan och högg av sig bena och sedan dog! Där simmade jag blad alla äckliga ben och man kände hur man stötte emot det äkliga ötna benen när man gick på botten.... Ne fy fan! Vad fick jag allt det där ifrån?
 
När jag väl hade vaknat så kände jag mej så värdelös. Känner så vissa morgonar när jag inte kan se hur min framtid ser ut. Vad är det jag håller på med lixom? Jag vill ja jobb! Jag vill veta vad jag vill jobba med! Men just nu vet jag inte och det gör mig så stressad och då klandrar man ner sig ännu mer! Att man är värdelös i precis allt! Vet att man inte får tänka så, men jag är en sådan människa som tänker för mycket tror jag. Jag för börja tänka att "allt löser sig" som jag gjorde förut. Jag lever ju iaf! Man får helt enkelt tänka på vad man har ist för det man inte har.

- Jag har världens bästa familj <3 Kan äta mig mätt och har tak över huvudet.
- Jag har det bästa vänner man kan få som bryr sig om en.
- Jag har kommit så här långt i livet tack vare mig sj!
- Jag har ett extra jobb iaf som jag är sjukt nöjd och trivs med.
- Jag har den bästa pojkvänen man kan få <3

Men dessa saker så kan man leva ett bra tag till på!
 
 
♡Emilie♡
Skrivet: 2013-09-17,  kl. 14:53:45

Vet hur du känner och det är okej att känna så. Det är nyttigt att du uppskattar och ser det som är bra men det är okej att känna sig nere ibland också!
Sätt inte för mycket press på dig själv, det är inte lätt att veta vad som kommer hända i framtiden.

Ta hand om dig. Kram!

Svar: Ne jag får försöka sluta planera så mkt jämt. Det som händer och sker då, det får det helt enkelt göra och jag får hänga med på det!
Ja desamma. Kram!
Hanna Lenngren

♡Marléne♡
Skrivet: 2013-09-18,  kl. 13:48:48 Blogg:  http://marlenesoderstrom.blogg.se

Oh jag känner igen mig! Jag vill ha ett jobb för jag vill påbörja mitt liv med god livskvalité! Låter illa men när man är arbetslös så är det lätt att tänka att man är värdelös, för man får inget jobb, man får knappt svar på det man söker,man går och har konstant ont i magen för att det enda som existerar är JOBB i huvudet! var kan jag söka nu, hur kan jag utmärka mig... bla bla bla... Men tänk så här: Meningen är inte att jag ska ha ett jobb nu, för meningen är att jag ska få någonting bättre än det jag söker! Var sak har sin tid i livet och det sker när man minst anar det. Försök att njuta av nuet, detta är kanske sista tiden du har som du kan göra det ordentligt! När man jobbar sedan så är det svårt att hinna med vardagen ist så passa på att älska denna tid och även dig själv! Och glöm inte bort att du är värdefull!

Svar: Tack Marléne! Detta var just det jag behövde just nu! Jag tror säkert att du kommer att få ett kanon jobb som du kommer att trivas med. Du är ju så duktig på så många saker. Och du ger dej inte heller, så detta kommer du fixa galant.Det ordnar sig säkert för mig med, men hatar de morgondagar man vaknar upp och känner att man bara vill vara 6 år och börja skolan igen, för då visste man vad man skulle göra några år framöver. Men jag får sluta tänka så mkt och fokusera på det som är just nu :)

Saknar dej massor <3 Kram.
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design