Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Frukost på sägen

Skrivet:    ·  Familj, Mat & Bak, Vardag
Fick ge min lilla älskling frukost på sägen i går får han mådde u lite sämre än vad jag gjorde tydligen. Men sen när jag kom upp igen så log han där och spela x-box.... ja man undrar ju lixom ;) Ne, men vi mådde inte så bra på hela dagen faktiskt. knappt att vi orkade sätta oss i bilen för att handla lite mat! lev ju åksjuk efter några meter xD Men känner att man mår något bättre i dag så det går ju åt rätt håll iaf! man ska ju vara hemma i typ 36 timmar efter eller vad är det? 
 
Man kanske ska gå ner och göra lite frukost nu, börjar bli lite hungrig.. Men Rickard sover ju fortfarande som vanligt med andra ord. Då passar jag på att plogga lite hehe.
Ne han  kan sova så länge han vill i dag! Det nya NHL spelet kommer ju ut i dag så han ska ju tydligen spela det hela dagen -.-  så desto senare han vaknar, desto senare börjar han spela xD
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design