Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Heeeelt spyfärdig!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Som jag skrev på instagram förut! Zumba/pulls pass kombinerat med huvunvärk och illamående kan inte sluta lyckligt! Jag hade en föväntan av en spya eller en duns rakt ner i backen medvetslös! Hade jag rätt???
De sista låten som vi körde ett pulspass till (BARA 14 min lång låt) så fick jag faktiskt spyan upp i halsen. Tänkte väl att det var för bra för att vara sant! Men där kom det! Dock bet jag ihop och svalde skiten och körde slut på mej! Kan tänka mej att jag såg ut som ett spöke efter! Säker helt kritvit i facet! Men så går det när man inte hart trännat ngt denna veckan :( Och har käkat isterband innan! Jäkla flötkorv alltså! Men måste ju ha ngt i magen innan träningen... har bara levt på te typ hela dagen, det ända jag kunnat få i mig! Men nu mår jag hyffsat bra, utom huvudvärken som inte ger sig xD I'm dead!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design