Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Friday

Skrivet:    ·  Vardag
I dag blev det att iaf gå upp tidigt (typ 9 xD) för att möta siss på gymmet! Dock har jag haft fruktansvärt ont i magen hela dagen, Satt i fosterställning ett tag mitt i gymmet hihi, så kanske inte var passande att träna då? Men det blev faktiskt lite armar ;) Sedan "bjöd" hon på lunch oxå! Ett plus i kanten där :) Så nu sitter jag här igen framfötr tv:n och käkar godis medans man väntar på svärd så man kan gå till gymmet IGEN :D och hoppas det går bättre då! För efter ska vi fira fredagen med 3 rätters alá oss! De ni :) Sedan blir det hemfärd för mig i morgon, saknar min familj lite :)
 
I can not write it here, but I know what it should be
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-03-15,  kl. 15:10:22

jasså dejt :)

Svar: Vad gör man inte för sina vänner :)
Hanna Lenngren

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-03-15,  kl. 16:22:29

hoppas ni får de mysigt! :)

Svar: Jo men det var mkt Trevligt :)
Hanna Lenngren

♡Niklas ♡
Skrivet: 2013-03-15,  kl. 18:14:49

Kanske har turen med mig idag :P

Svar: Vadå kanske har turen med dej? Klart att jag vill umgås med mina kära vänner :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design