Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Floppis/bloppis!

Skrivet:    ·  Fashion, Inredning, Vardag
Nu i veckan så har jag äntligen rensat ut en massa kläder! 2 kassar fulla xD Så nu få jag typ platts med nya kläder som kommer inhandlas under våren och sommaren! Tror säker jag kunde rensat ut mer, men som sagt så är det svårt för man vet ju allrdig om det KAN komma till användning nån gång under åren haha xD Får se om jag vågar mej på det lite senare ;) Men snart drar jag till IEKA och köper en till byrå så slipper mina älksade kläder resnas bort! I am smart! :D
 
Mycket platts man fick nu i garderoben :)... kanske inte
Lite skit som jag känner att det är dax att ge sig av med :) Har tagit kort på det mesta och laggt upp på fb om någon skulle vara intresserad ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design