Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Torsdag!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Här är man inte ledig på sin såkallade semester ;) Gick upp vid 7 för att köra Bror till skolan. Sedan var det bara att sätta igån med tvätten, var i och för sig inte så mycket ;) Men sen var det dax att hämta bror igen eftersom de fick sluta tidigare. Tänk att pöjken får sommarlov i morgon :D Sen har han bara 1 år kvar på Timmersdala, sen blir han en stor man :') Stolt!
Han bara hem och sedan drog jag och Frida in till staden för att träna innan vi skulle gå till hennes avslutning! Var inget märkvärdigt kanske. xD Bjöds på tårta och skit, men det avstod vi eftersom vi har förbud just nu! (om det kommer att hålla lixom).. Alltid en början ;) Nu har jag iaf förberett lite inför morgon dagen tror jag, fortfarande lite beslutsamhet på vad jag ska ha på mig på Adams avslutning samt på kvällen då det är studentfirande hos Tommy, Men en sak i tagen :) Antingen har man inga kläder alls, eller för mycket att välja på.. xP
 
Nu ska jag spela lite gura som var evigheter sedan :O Typ igår xD Efter blir det nog läggdags. Upp kl 7 i morgon igen ;)
 
Ser ni föresten att jag är blond igen?? :) Super gött!
Frida tränade för hårt tror jag när hon då tappade armen :O
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design