Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Onsdag!

Skrivet:    ·  Florist, Träning och hälsa, Vardag
Passar på att ta igen lite bloggande nu på en söndag kväll ;)
 
Börjar med Onsdagen så det gick förjävligt på det andra provet! Har ju haft examensprov 3 dara i rad,... pust o stön men nu är det över!!
Såklart så var man så stressad så man nästan skar av sig tummen! AJ! Viste att detta skulle häna mig klant arslet.
Aja fina färger iaf? haha!!!
Sedan blev det träning, tänkte att jag kanske blev på bättre humör, men det kunde ju ja ta o törka mej i röven med! Jag pallade inget... Var så deppremert på skiten xD Ja herre gud, vad skulle man göra?
Såklart så märkte ju Rickard att det var ngt då jag var så kort på smsen, stackarn <3 Så kan kom o hämtade mig och åkte hem till honom. Allt blev såååå mkt bättre <3 :D 
 
Började iaf med en god o nyttig frulle, var ju länge sedan xD
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design