Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ny start på veckan!

Skrivet:    ·  Vardag
God morgon härliga måndag! Äntligen morgon efter en trött natt med mardrömar... Fattar inte varför jag helt plötsligt börjar drömma så werda läskiga drömmar just nu när jag aldrig har haft problem med det innan? xD Aja... gick iaf upp vid 7 för att göra lite frukost åt bror som fortfarande går en vecka till i skolan!  Blev en cykeltur ner till bussen. Vet inte när jag cyklade sist! Men jag klarade allt dom dära förbaskade uppförsbackarna hem utan problem. Dagen motion kan man säga. Var helt slut xD
Men i dag blir det att städa och tvätta och börja rensa ut en massa skit som sammas på som bla kläder!!! Bloggadet om hädelserna i helgen får vänta lite tills senare under dagen ;)
 
Ha en trevlig måndag alla <3
 
Bananplättar med färsk annanas ofc ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design