Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Itchy eyes

Skrivet:    ·  Vardag
Ne i dag var jag faktiskt trött. Har redan panik oxå över att jag börjar att jobba on 2 veckor. Måst hinna med massor  nu ju!!! Det ända som är planerat är lillebrors skolavslutning på fredag samt Tommys student på kvällen. På lördag är det picknick festival hos Ella till söndag. Sen måste jag bara komma iväg till syster i Helsingborg!! Midsommar blir firad hos moster med vänner. Ja men se där, lite planer har man ju ;) I dag får jag helt enkelt sysselsätta mig med att baka lite! Var ju ett tag sedan nu. Drömtårta alá päron och cupkakes står på menyn!! :D
 
Frukt är ngt man bör ha till varje frukost tycker jag :D Gott och nyttigt
 
♡Erik Thorsell♡
Skrivet: 2013-06-11,  kl. 08:51:40 Blogg:  http://atErikThorsell.com

Jordgubbar och ananas; OCH kiwi! Jag ska nog börja med frukostsmoothies ändå...

Svar: Haha ja :) Man ska ju äta minst 5 frukter per dag så då måste man börja tidigt på dagen lixom ;) A smothie är ju inte helt fel :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design