Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Don't wasting your time to nothing

Skrivet:    ·  Vardag
Sitter just nu själv hemma hos Rickard medans de är på inne bandy! Tänkte ju uppdatera lite om studenten i fredas och festen i går, men behöver ju min dator känner jag till de, så det för vänta tills i morgon när jag kommer hem :) Skulle egentligen dratt till Picknickfestivalen hos Ella i går, men kände att Tidaholm får vänta ett tag till innan man är redo för det! Bilden får säga resten helt enkelt! Men bara så att ni vet mina fina darlings så är det inte riktat till er som ni kanske redan vet (hoppas jag) ;) <3 Så därför blev det att hänga med älsklingen till Stöpen för fest med sötåsenfolk. Riktigt trevliga får jag säga :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design