Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Cupkakes done ;)

Skrivet:    ·  Cupcakes
Cupswiss (cupkakes med marängswiss topping) och Caffekakes (cupkakes men kaffetupping) Super goda :D
Nu är frysen fullt med godsaker.. får bara se till att jag inte är i närheten nu när mitt sockerfria liv börjar i morgon xD mina 4 kilon som jag har gått upp nu ska banne mig ner igen! Så är det bara! Ska inte sitta här o klaga, man måste ju jobba fört oxå. Så nu blir det träning varje dag, gym eller springa. Så i morgon kör jag och syster gym och ev en springrunda på kvällen! I dag var det iaf behövligt med springturen kände jag, så nu kan jag sova gott :)
 
 
 
 
 
 
♡Margareta♡
Skrivet: 2013-07-05,  kl. 13:01:12 Blogg:  http://www.fuelforlife.se

Oj de där såg farligt goda ut. :)

Svar: Ja dom gick åt fort ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design