Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Proteinbollar med smak av sommar

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Träning och hälsa
Nu är mina negerbollar klara! Blev faktiskt rätt goda. Men vanliga onyttiga negerbollar är ju alltig godast när det är de feta smöret och de söta sockret i såklart! Men detta var en godkänd kakbit för de nyttiga iaf! 45 cal per negerboll.
 
Tror jag får ta med mig lite av dessa i morgon när jag åker till Ella! Fika nyttigt och gott är ju inte fel :)
 
4 dl havregryn
4 msk linfrön
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
1 dl hackad russin
1 dl lätt kvarg
1/2 banan
1 kopp smultron
1/2 dl vatten om det behövs för att göra smeten geggigare
 
Bland/mosa ihop till en smet, sedan rulla och doppa i cocos. Garnera gärna lite färska smultron vid sidan av så ser det mkt trevligare ut :)
 
 
 
 
 
 
♡Ella <3♡
Skrivet: 2013-07-04,  kl. 14:48:20

ser supergoda ut! längtar tills vi ses om några timmar :D <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design