Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Do u like it?

Skrivet:    ·  Fashion
Ja men sådär då!! Kan säga att det är lite bökigt med att sätta upp håret inför träning, blir ganska varmt och svettigt i nacken om man inte gör de xD Men om typ 3 till 5 cm till så kan jag leva med kort hår! Kanske blir som Miley Cyrus som gick från långt hår till page och sedan snaggat! Det kanske ska bli mitt nästa drag?? haha :)
 
 
 
♡Åsa Nyberg♡
Skrivet: 2013-07-12,  kl. 18:01:50 Blogg:  http://flowers.blogg.se

Se där ja!.....äntligen hände det som du pratat om länge:)....skitsnyggt Hannah!:)...kramen

Svar: Haha jo jag var ju nästan tvungen, men jag saknar mitt långa hår en aning faktiskt xD Men man vänjer la sig efter ett tag :) Du passar oxå väldigt bra i din nya frill ;) Kram <3
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design