Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Rosa pannkakor

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Vardag
I dag så var jag tbx i skolan igen. Känns skönt, men har dock fortfarande spänningshuvudvärk..Men men. Satt och gjorde lite förberedelser inför bröllopsbuketten i morgon som ska bindas :)
 
När jag kom hem så fick det bli ett lååångt varmt bad. Det var de skönaste på hela dagen. Fryser ju halvt ihjäl i skolan xD
Sedan så lagade siss maten, så då blev det rosa pannkakor xD Smakar ju likadant eftersom det bara är karamellfärg haha!
Sedan satt hon där i soffan med sin feta godispåse!!!! Jag som verkligen INTE kan motstå sötsaker -.- Så givetvis så bjöd hon ju bort en massa till mej! Detta kommer inte sluta bra, speciellt när man inte är tillräckligt friskt för gymmet!!
 
Nu måste jag försöka sova, vill åtminstone få min skönhetsömn... om det nu går på bara 6-5 timmar? xD Hoppas även huvudvärken är borta i morgon, annars söker jag seriöst hjälp!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design