Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nose job?

Skrivet:    ·  Fashion
Har funderat mýcket på detta! Är så fruktansvärt avis på dem som har en rak och nätt lite näsa!
HATAR min lilla knöl på näsan. Sedan har jag fått för mig att den är gigantisk oxå :O Fast jag är ju inte så sugen på att gå med en omplåstrad näsa i 1 - 2 månader... och det kostar ju en del! Man blir ju en helt anna person lixom! Och snyggare! Men jag får väl spara ihop lite slantar i några år så får man väl se. Men detta är ett måste iaf!
 
Blake
Ashley
Miley
Megan Fox
Gina
♡Marlene♡
Skrivet: 2013-01-18,  kl. 23:45:53

Det behöver du absolut inte! <3

Svar: Ne jag vet, många som tycker det xD Får sluta vara så näsfixerad! Om det går ;)
Hanna Lenngren

♡sofielicious♡
Skrivet: 2013-01-19,  kl. 10:23:59

varför skulle du göra det hanna? du har en fin näsa! man ska vara naturlig, det är finast ;)

♡Therese Karlsson♡
Skrivet: 2013-01-21,  kl. 00:13:58 Blogg:  http://speaksoftly.blogg.se

Hanna du behöver verkligen inte göra en näsoperation! :) Man ska inte hålla på med massa botox eller skönhetsoperationer. Totalt slöseri med pengar när det ändå är snyggast att vara naturlig! Roligare att lägga de pengarna på annat! Tänk om du inte blir nöjd efteråt heller?

Kram!

Svar: ne ja vet. men är sååååå sugen ju xD Men alla lägger väl pengar på sitt utseende som kläder eller hos frissan? SÅ varför inte rätta till näsan? xD Ne men just nu känner jag bara så... Kanske får bort min fetisch på näsor efter några år haha :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design