Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Helgen :)

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
För det första så får jag nog säga att jag hade en grymt kul, trevlig, rolig vecka i Helsingborg med syster och mf :)
Kom ju hem i Fredas så blev att packa upp resväskan i dag! Blev att jag åkte bort lika fort som jag kom hem typ för att träffa lite vänner o så haha :) Sedan jobbade jag i går oxå! Kändes som en väldigt kort arbetsdag eftersom brandlarmet gick på Comerce så alla fick utrymma där ifrån, så fick säkert vänta 1 och en halv timma innan man fick komma in och jobba igen, men då hade jag bara en halvtimma kvar xD Men ingen kom tillskada, var bara något lysrör som hade bildat rök eller nått sådand! Men det kan ju hända de med.
Efter jobbet blev det rådhuset för en liten matbit med den bästa, och sedan blev det ett besök på hemmakväll för att hyra Amazing spinderman! Å den var ju sååååå sjukt bra :D

Men i dag blev det faktiskt årets första springrunda utomhus (något halt ännu) och det var ju inte helt fel :)) 
Den behövdes när man väl satt där med fettopåsen inne i biosalongen med familjen för att se på Mammas pojkar som var allt för härlig :'D
 
Men du blir det att packa ner lite träningskläder för gymmet gäller i morgon med bästa lillsiss :) Puss o go natt <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design