Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En dag i Helsingborg

Skrivet:    ·  Familj, Vardag
Nej, jag har inte käkat hela dagen fast det ser ut så på bilderna xD Fick ju min hotellfrukost tillslut :) Fanns ju pannkakor med nutella <3 Men tror dock jag käka för mkt! xD
Men efter frukosten lämnade vi Ängelholm och sa hej då till alla. Drog vidare till Helsingborg för att spedera en dag med Simone! Gick lite först på shoppinggatan, men det var aldeles för kallt + att alla affärer var stängda! Så vi drog vidare till Väla, ett köpcetrum.
Kanske inte var världens piggaste i dag då jag gick med huvudvärk och illamående, så maten där inne var ju god och så, men hade inget aptit just då tyvärr xD
Men nu är vi hemma igen efter 4 timmars bilresa. Så har nu packat gymväskan och nu innan man lägger sig så blir det ekonomiläsning. 
 
 
 
Ja, Väla är ju inte direkt så litet... Räknade ut att det var 163 butiker xD
Hittade allt mitt favoställa ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design