Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Det där är INTE jag iaf!!! typ

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
OMG!! Är det verkligen jag? Ne de vill jag inte påstå. Hur såg man egentligen ut för 4 år sedan...
Kollade tbx på min blogg när jag startade den år 2009 och insåg att jag verkligen inte är samma människa som jag är nu tack o lov! Men får säga att det var de året som jag började bli mer hälso freak med träning och nyttigheter, och det har ju faktiskt hållt i sig´, typ! :) Så lite stolt får jag allt va! A, föruton klädvalet då... så att ni vet så togs detdära kortet med turkost linne precis innan spicegirls kvällen som jag hade med tjejorna då! Så det var ju inte direkt sådant man gick till plugget med xD En del kläder var ju rätt snygga, men nu hänger de bara i garderoben ALLT I HOP pga, att de är ALDELES för stora! Så om det är ngt ni vill ha så säg till bara haha! xD
 
Vad tycks? Bättre då än nu? NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design