Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Cupcakes på G!

Skrivet:    ·  Cupcakes, Vardag
Hade ju inte lust att vara hemma i dag nu när vi har bröllopstema i skolan :( Vaknade upp med världens migrän och såklart så hade vi slut på alvedon... Var ju bara att lägga sig igen. Jag fattar inte riktigt.. jag har aldrig direkt haft problem med huvudvärk eller migrän förut. Men de senaste året har jag fått de flertals gånger. Aja, bara att börja vänja sig kanske?
Men i dag skippar jag Zumban :( Tror nog att jag behöver lägga mig tidigt då jag SKA till skolan i morgon! Vill verkligen inte missa företagsekonomin. Men migränen är borta, bara lite huvudvärk just nu, så det får gärna hålla sig så nu!

Så ist för zumban så har jag nu skjuttsat in mina After eight muffins som ska dekoreras med god päronfroting och en after eight bit ;) Lite onyttig får man vara ibland :) Om inte träning, så blir det flöt xD
Kände att jag behövde göra ngt innan jag börjar klättra på väggarna, hatar att vara hema. 
Att göra cupcakes är ju prefekt syselsättning. Speciellt när det var ett tag sedan man bakade just cupcakes!
 
Vaniljsmet + after eight + chokladsmet på toppen
Frosing med päron essens!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design