Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Boattrip to Helsingör

Skrivet:    ·  Familj, Vardag
I går så hälsade vi på danskarna i helsingör! Tog 10 min färgan över för att kika på gatorna och shoppa. Käkade skit gott på cafe Vivaldi! Inte sista gången kan ja lova! Bara de att jag tog Nacho suprem, en skit stor portion fick ja se sen när den kom serverad. Då satt de två tjejer till vänster o tre tjejor till höger om mig som delade på en sådan haha xD Men simone hjälpte ju till att käka upp den sen! Men jag så jäkla mätt! Så de ska va ;)
Sedan när vi äntligen kom hem från helsingör med våra stora H&M kassar (Passa på shoppa på H&M för det finns ju verkligen inte vart som helst lixom) och jag var sjukt kissenödig och trött i fötterna efter en dag i klack, ne då hade Simone hängt ifrån sig sin väska med nyckeln in till Kevin... Så vi fick ju sitta inne på Hemköp o vänta på kevin i två timmar xD Vilken dag alltså! 
Blev en avslappnande kväll med lax och Hajen 2 :) 
 
 
Hej då helsingborg..
... o hej helsingör!
 
 
För de som inte är tillräckligt diviga så går det att fixa!
 
Kött o fläsk är riktiga grejjer de! Hittade min affär tillslut :D
 
Min mega portion som var fantastiskt god :D
 
 
 
Då liftar vi hem till Svergie igen då :)
Simone verkade inte fatta poängen med att ta med skyltarna... Men kärringen missade hon inte iaf! xD
'
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design