Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Absolut inte fösta pinsamheten denna månaden... suck!

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Ja hur ska jag formulera min dag? Jo, Morgonen började ju skit bra :) Eftersom jag åker buss så himla länge så varför inte passa på att plugga till provet? Så där satte jag mig med musik i öronen och var helt inne i boken... tills plötsligt lampan slockna åvanifrån mig. Men vad fasen, den funkar ju inte!!! Och DÅ kollade jag mig omkring och insåg att det var ändast jag kvar! Jag hade då missat att gå av vid slutstation!!! :O..Sprang fram till busschaufören och han blev ju ngt chokad xD Men han var så snäll så han skjutsade mig tbx xD Han berättade att jag inte var den ända som har gjort den tabben som tur var :)
Jag har ju hört om att man somnar och missa sin busshålsplats, men att man är så inne i pluggadet är ju skammligt värre!
Så i dag lärde jag mig att man aldrig ska läsa läxor på bussen ;))
 
Okej, nog med pinsamheter! Idag blev det min snygga skjorta från Bik Bok! Det var de jag ville komma till med detta inlägg ;)
 
 
 
 
♡Marléne♡
Skrivet: 2013-01-31,  kl. 19:40:22 Blogg:  http://marlenesoderstrom.blogg.se

haha, förlåt mig att jag skrattar men du är för härlig! :) Suveränt bra koncentration på läxläsningen i alla fall =)
Och din superfina blus passar du jättebra i :)

Svar: Haha xD Klanten som jag e lixom :) A jo, kände att jag var tvunget att läsa igenom det riktigt noggrant då jag inte har orkat läsa innan så mkt xD
Å va söt du är :) Tack så mkt <3
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design