Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Valentines day

Skrivet:    ·  Familj, Florist, Vardag
Som min käre vän sa till mig häromdagen: 
Alla hjärtand dag är ngt överdriven. Klart man ska älska sin kille/tjej mins lika mycket alla andra dagar oxå.
Ge kyssar och kramar minst lika mycket alla andra dagar med.
Och varför ska man bara uppvakta henne/honom med blommor och choklad en gång om året?
 
Jag vill ha en kille som älskar mig året om och kysser mig varge dag iaf! Och eftersom det är alla hjärtand dag så förväntar man ju sig att få ngt extra. Och tänk om man inte får det? Vilken besvikelse lixom! Jag skulle själv uppskatta att man fick det vilken dag som helst på året. Jag skulle bli mer lyckligare om man såg, en random dag efter jobbet, en bukett rosor på bordet hemma där det stod fint skrivet på en kort: Jag älskar dej! Helt utan anledning. Då vet man att man är älskad!

Jo ja får nog hålla med om detta! Kanse beror det på att jag är själv i år xD haha! Ne, själv är jag ju inte det. Har ju mamma och pappa som kommer hem sen :) Dom älskar ju mig ;) Och jag älskar ju dom <3
 
Min alla hjärtand dag bukett :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design