Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tidaholm kändisen

Skrivet:    ·  Vardag
Hej hej! Det är jag som är "hål i byxan" och knullar runt allt och alla i Tidaholm och lite mer!
Jag är en tjej som är lätt att få och jag tar inte mycket i dricks!

VA fan är det jag har för vänner??? (ursäkta uttrycket) Men seriöst?
Bara för att man har killkompisar så tror dom att man ska gå med på vad som helst?
Och när dom verkligen inte får det dom vill ha av mig så går det runt och sprider förjävliga rykten. Alldeles nyss hörde jag att jag var känd i tidaholm och hade fått ett smeknamn, Hål i byxan... Om de ska hålla på såhär så tycker jag att jag kunde fått ett ngt bättre och finare smeknam som slampan eller knullarN, men hål i byxan... seriöst?

Det jag har knullat det senaste tiden är mitt ex som jag var tsm med i 3 år, och en till! Blir man känd för det?
På en enda vecka så har det nu spridet sig ända till Töreboda! Kanske ska sattsa på kändislivet? Nu när jag ändå är i gång så att säga.
 
Ne nu ska jag bli fet, ful och snagga mig! Så ha de!
 
♡Lisa♡
Skrivet: 2013-02-21,  kl. 19:56:36

Haha, folk alltså... Det där har nog sagts om varenda tjej som någonsin satt sin fot i den här skitstaden.
Kram!

Svar: Skönt att känna sig som en i mängden iaf ;) Kram
Hanna Lenngren

♡Hanna♡
Skrivet: 2013-02-21,  kl. 20:05:16 Blogg:  http://fruedholm.se

Men va fan? Hah! Lite sjukt minsann. Det finns du människor till allt :( Fy fasen. Inte okej någonstans ju. Ryktena kan ju bara gå och dö lite i ett hörn tycker jag

Svar: jo jag säger desamma! Jag ska allt visa dom ett jäkla hål i min byxa nästa gång jag besöker mina fans!
Hanna Lenngren

♡Emilie♡
Skrivet: 2013-02-21,  kl. 21:15:31

fyfan vilket folk. vet precis hur det är när killar går och sprider rykten om vilken slampa man är för att de inte får ligga! Inte är det roligt iallafall :(

Men jag och dina nära står alltid bakom dig hanni! låt dom snacka om de inte har något bättre för sig.

Svar: är bara svartsjuka as som inte har ngt bättre för sig...
Älskar verkligen mina vänner! Man vet ju verkligen vilka som är de äkta vännerna!
Miss u <3
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design