Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Samsung galaxy sII håller för toadopp!

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Jag vet att jag är känd för värsta klatiga blondnen... men denna veckan tar ju priset!
Aldeles nyss när vi skulle åka ner till zumban så skulle JAG promt köra dit! Tänkte vara smart att baka ut bilen så det bara var att köra iväg när mamma kom ut. Men vad händer! Jo... jag kör rakt in i våran NYA bil med en duns :S Pappa och mamma kommar utfarandes och jag satt som ett chokad kossa i bilen xD Som tur var så hände det ingen! Annars hade jag åkt på stryk :O xD
Sedan är jag känd för att gå med mobilen i bakfickan (Dom är ju så jäkla stora nu för tiden, så vart får de annars platts?) Så jag gick ju som vanligt på toan i skolan och vopps så åkte mobilen ut, fast INTE i toan, men NÄRA -.- Det räkte med att den tog en simtur i helgen!! HAHA! Jag bara stod där och kolla ner i toan och svor för mig själv! Tills jag kom på att man kanske skulle ta upp den xD Men det funkar oxå fin fint nu ;) När den fick torka i några timmar. Tur i oturen kallas de!

Nepp, nu ska jag ta en dursch och fortsätrta att packa! För jag drar ju till SÄLEN PÅ LÖRDAG :D
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design