Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

SÄLEN 2013

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Ja vart ska man börja? Kan säga att alla dagarna har vart otroligt roliga med både nytt och gamalt folk ;) 
Jag kunde stå på skidorna första dagen, men andra var ju inge kul xD Man ska aldrig åka bakis i backen haha!
Kan ju säga det att man drack lite hela dagen för att hålla upp värmen och sedan började ju after skiin vi 3! Så det var ju håll igång hela dagarna! Kan ju erkänna att jag aldrig skulle hänga med i svängarna där uppe xD
Men dialekterna kan jag ju garanterat att jag hängde med på, pratar ju dalmål hela tiden här hemma nu :S Men alla var fasen störtsköna :D Saknar det något faktiskt :)
 
Kom hem med obrutna ben men dock plåmärken på överlöppen :S ojjjj... hah xD
 
På väg upp te sälen! BARA 6 timmar...
Blev en chill kväll med solarium och soffhäng med vin och chees hearts!
Dagen efter (söndag) Så blev det backen hela dagen!
 
Inne i värmestugan och har det gött!
 
Påväg upp till after skiin! haha
 
 
 
 
 
 
Avslutades med Lusens eld show
 
Sedan var det bara hem och fixa sig för att köra på en utekväll med förfest!
 
 
 
Nattamat är inte fel!
Blev jobbigt i bakarna dagen efter, så blev lite bad innan man gick på after skiin xD (Måndag)
Jag och den suveräna trubaduren ;)
Då var det bara påt igen ;) Fast jag kom aldrig längre än till sängen efter förfesten :S HAHA xD
 
Öltricket!!! oooooo haha
Ja så här bodde vi i den lilla stugan i skogen
 
 
Lusens jobb som badvakt! blev lite solarium innan färden hem!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design