Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Så lyckas du med din träning bäst!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa

1. Man ska absolut inte svälta för att gå ned i vikt, då förvärrar man bara sin ämnesomsättning och när du väl äter något så sparar kroppen det som fett då den tänker att man kommer att svälta sig igen.

2. Gå eller löpa för länge på bandet gör att kroppen kommer att börja ta på musklerna istället för på fettet.

3. Man ska alltid äta en timma före träning.

4. Det är en myt att ju tyngre vikter du tar gör att man får stora muskler, Och det är väldigts svårt för kvinnor att bygga muskler ön vad det är för killar.

5. Att lyfta vikter bränner mer fett än att springa eller gå på bandet.

6. Man blir smalare om man äter små portioner med ca 3timmars mellanrum än att äta få och stora portioner.
Det gäller att hålla igång ämnesomsättningen.

7. Om ni tänker på detta så kommer ni lyckas inom kort!

Kan säga själv att jag gör några fel av det som står här xD Som att jag springer länge, att ta tunga vikter och att jag äter väldigt sällan :S Men de ska det bli ändring på ;) Vill ju lyckas!!

Jag tycker det är grymt kul att träna om man byter lite träningskläder då och då. Får mer motivation lixom :) Eller för min del jämt xD Alltid att man kommer hem med ett nytt snyggt linne eller liknande efter man har jobbat! Haha konstigt när man jobbar på i en sportbutik! Not god for me... jag som är shoppingberoende! Fast ni måste ju ändå hålla med mig att det är SÅÅÅÅÅÅ mycket roligare att träna när man har det nyaste ;)

Så vilka träningskläder gillar ni mest?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design