Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gym o Subway is the shit!

Skrivet:    ·  Vardag
Fasen alltså vad pissigt jag har mått i dag alltså! Det får inte bli mera sånna hära dagar känner jag. Men nu har jag äntligen pratat ut med min lärare fredde, så allt känns så mkt bättre :) Nu får jag allt bli gladare igen och skita i det förflutna och sattsa på det jag gillar allra mest!
 
Men efter skolan blev det allt ett träningspass med syster och svärdis! Skönt att inte vara ensam jämt, och verkligen inte nu. 
Eftersom vi tvingades sluta träningen efter en timma av min kära syster som var vrålhungrig (tycker hon får skylla sig sj om hon skippade lunchen i dag) så då drog vi till de nyöppnade Subway! Var väl rätt okej ändå. En macka kanske inte är det nyttigaste, men jag tog iaf grovt bröd ;) Är inte så förtjust i mjult bröd annars men... Man måste ju testa lite ;) För syrrans skull xD
 
Nu har man kollat på det efterlängtade top model sverige och nu säger jag god nattis!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design