Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Go kväll mina damer!

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Vardag
Det var skönt att va tillbaka i skolan :) Tänka på annat och skratta med mina klasskamrater gjorde dagen bättre!
Går ju även en kortisdag oxå som inehöll företagsekonomi, så nu är vi i full gång med vårat företag!

Blev att luncha på Pims med john efter skolan! Har ju värdens godaste ciabata men kykling och curry sås där :D Måste prova det om ni ej har gjort de ;) Blev lite serious talk! Det behövdes.
 
Skulle ju egentligen gymmat med Svärdis i dag oxå, men mår man som man mår så blev det en stor fet godispåse och ikväll blir det även en sourz apple drink. Behövligt! Att jag alltid ska flöta något förbannat på helgerna xD Men jag är värd det just nu!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design