Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vårat lilla hjärta <3

Skrivet:    ·  Bebis i magen
God Jul och gott nytt år önskar jag, Rickard och plutten Bosse!
En liten julklapp från mig och Rickard, vi ska bli föräldrar i Maj :D <3 <3
 
Men just att vi kallar bebisen Bosse har inget med att göra att vi ska få en son. Det får vi se som det blir en liten ängel eller bosse ;) Och namn får vi allt fundera lite mer på! 
 
Jag kan ju säga att det har vart lite svårt att försöka dölja detta då man inte kan va med sina vänner på fester och så. De första veckorna låg jag bara i sägen och sov. Mådde illa så fort jag gick upp typ! Så därför blev det inget bloggade heller för det gick helt enkelt inte! Men nu mår jag så bra igen så :)
Och för mina vänner har jag sagt att jag har haft magkatarr så att de inte skulle börja undra allt för mkt ;)
 
Men nu i går så berättade jag och Älsklingen för min släkt på Julaftot att vi ska få en liten plutt :) 
Såklart så visste ju familjen om detta redan, men gud vilken reaktion alla andra fick. Blev en liten suprice för alla kan jag säga. Och det blev det säkert för er med nu :)
 
Ska inte skriva så mkt mer nu, kommer ju stå rätt mkt här i bloggen om detta framöver ändå :D 
Men en liten bild på ultraljuden som vi var på den 9 dec då jag var i vecka 17+5 dagar. 
 
 
 
 
♡Hanna♡
Skrivet: 2013-12-25,  kl. 12:12:19 Blogg:  http://fruedholm.se

Alltså ååååh! Så glad för er skull! Helt fantastiskt Hanna! En liten bebis. Så underbart. Du borde ha sagt något när vi sågs, så jag hade fått krama dig en gång extra. Stort lycka till! Och god jul :)

Svar: Tack :D Jo det kanske jag skulle gjort. Men ville inte säga ngt till ngn innan min släkt visste om detta. Så därför blev det bäst såhär :D <3 Ja desamma, och gott nytt år ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design